ویژگی های پارتیشن های شیشه ای

 

پارتیشن اداری شیشه ای

 

امروزه، دیگر نمی توان محبوبیت پارتیشن های اداری شیشه ای را انکارکرد زیرا این پارتیشن های اداری نه تنها مدرن و از نظر ظاهری زیبا هستند، بلکه فضای کاری با مزایای مختلف در اختیار ما می گذارند. اگر نیاز به چند پارتیشن اداری جدید برای دفترتان دارید و علاقمند هستید که بدانید پارتیشن های شیشه ای چه فوایدی برای شما دارند، قطعا به سراغ مقاله درستی آمده اید

هنگامی که در حال برنامه ریزی برای طراحی فضای اداری خود هستید، یک جزء حیاتی می تواند پارتیشن شیشه ای دفتر باشد. شرکت های انگلیسی به طور چشم گیری خواستار استفاده از این محصول برای جدا کردن مناطق بزرگ اداره، به منظور رسیدن به مزایای کاربردی و زیبایی می باشند. این محصول با تفکیک فضا مانع از نفوذ صدا به دیگر نقاط می گردد و تا ۵۰ دسبیل مانع صدا و ورود و خروج آن به دیگر واحدها می گردد. درنتیجهٔ این خاصیت، محیط شما کاملاً آرام و سازمان یافته است و شرایط مطلوبی برای فعالیت کارمندان را ایجاد می کند.

 

جلوه پارتیشن شیشه ای

پارتیشن شیشه سکوریت با هر نوع دکوراسیون سازگار است و جلوه دهی مناسبی ایجاد می‌کند. این محصول بسیار دکوراتیو است و فریم‌های آن با هر نوع رنگ همرنگ شده و هارمونی می‌یابند. ترکیب عالی شیشه با یراق‌آلات و فریم استیل هارمونی زیبایی به محیط می‌بخشد. این محصول در فضاهای گوناگون وبا هر نوع دکوراسیون سازگار است و جلوه دهی مناسبی ایجاد می‌کند و نقش عمده‌ای در محیط اداری مدرن امروز بازی می‌کند. ایجاد طرح های متنوع سندبلاست از جمله نام تجاری ویا لوگو مراکز گوناگون، بر روی پارتیشن شیشه ای علاوه بر تفکیف فضای و افزایش امنیت در گسترش وتاکید بر نام تجاریتان در محیط بسیار موثر است. در مراکز و سالنهای آرایشی و بهداشتی استفاده از آن می‌تواند تأثیر بسیاری را بر نحوه عملکرد کارکنان و بازدیدکنندگان داشته باشد. برای حفظ حریم خصوصی و بهداشت روانی هر پارتیشن جداره فریم لس یا ساده با فرم و طرحی بر روی آن مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 

 

تنوع پارتیشن شیشه ای

در حال حاضر پارتیشن های اداری بسیاری وجود دارند که می توانند بهترین هماهنگی را با دفتر شما و شرایط مورد نظر شما داشته باشند. شما می توانید از بین تخته مخصوص نصب به دیوار و پارتیشن شیشه ای، با چارچوب و بدون چارچوب، با ارتفاع کامل و با ارتفاع نصفه یکی را انتخاب کنید. حتی این امکان وجود دارد که بتوانید پنل هایی با مشخصات مورد نظرتان داشته باشید و فضای کارتان نمایی منحصر به فرد داشته باشد.

نمای مدرن پارتیشن شیشه ای

این روزها، بیشتر فضاهای کاری را طوری طراحی می کنند که تاجایی که امکان داشته باشد مدرن به نظر برسد. با تمام اینها وقتی مراجعه کنندگان وارد دفتر شما می شوند، در دقایق اولیه دیدگاهی نسبت به شما در ذهن آنها شکل می گیرد. آیا نمی خواهید دیدگاه آنها نسبت به شما خوب باشد؟ دیوارهای شیشه ای می توانند فضای کاری شما را مدرن کنند که در نگاه اول نظر بیننده را جلب کرده و نقطه نظر او را کاملا مثبت می کند.

پارتیشن شیشه‌ای با ویژگی تک جداره

 -عملکرد صوتی (آکوستیک) تا 47 db

 -جذابیت و شیک بودن

-انواع طرح های سندبلاست

 -طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها

 -ضخامت 10 میلیمتر

 -ارتفاع استاندارد و یا با ارتفاع کامل

-نصب سریع

 

شیشه ی پارتیشن

شیشه ی پارتیشن، شیشه سکوریت 10 میل می باشد. شیشه ی پارتیشن نظم خاصی را به واحد اداری، یا منزل و یا هر جای دیگری که مورد استفاده قرار گیرد می دهد. شیشه ی پارتیشن می تواند هر رنگی که شیشه سکوریت دارد باشد.

 

پارتیشن شیشه ای فریم لس

پارتیشن شیشه ای می تواند با فریم و یا بدون فریم کار شود. پارتیشن شیشه ای فریم لس از شیشه و یراق آلات مخصوص ساخته شده است. پارتیشن شیشه ای فریم لس زیبایی بیشتری نسبت به پارتیشن شیشه ای فریم دار دارد. علاوه بر زیبایی پارتیشن شیشه ای فریم لس، قیمت پارتیشن شیشه ای فریم لس کمتر از پارتیشن شیشه ای فریم دار می باشد.

 

عوامل مهم بر قیمت پارتیشن شیشه ای

جزء اصلی پارتیشن شیشه ای، شیشه سکوریت است متراژ، ابعاد و ضخامت و رنگ شیشه سکوریت نصب شده در پارتیشن شیشه ای شما تاثیر گذارترین موارد بر روی قیمت پارتیشن شیشه ای شماست. طرح های زیبای سندبلاست علاوه بر زیبایی و ایجاد تنوع میتواند دربرگیرنده لوگو ویا نماد تجاری شما نیز باشد که البته بسته به میزان و نوع سندبلاست مورد نظر شما قیمت شیشه پارتیشن شما افزایش می یابد. طراح های متنوع سندبلاست بر روی شیشه های پارتیشن جلوه زیبایی به فضای شما می بخشد، شرکت رامادُر با در برداشتن تمامی امکانات و ابزارآلات بروز سندبلاست شیشه، قادر است برای جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود، تمامی طراح های سندبلاست مورد نظرشما را بر روی شیشه های پارتیشن طراحی نماید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره میز مدیریت و قیمت مبلمان اداری وب سایت آفن مراجعه کنید

www.afn-furniture.com