بلوک سبک clc چیست

بلوک بتنی هوادار (clc) نوعی بلوک متخلخل می باشد که از ترکیب سیمان، ماسه ی ریزدانه و حبابهای هوا با اندازه های مختلف طی دوره نگهداری در انبار محصول، در شرایط ویژه بدست می آید.
امروزه دیگر بجد می توان به این نکته اذعان داشت که بتن سبک، باصرفه ترین و اصلی ترین مصالح ساختمانی است و اینک تجربیات موفق ثبت شده هاکی از آن است که ساختمانها بطور مستقیم( سبکی نوع بتن) و بطور غیر مستقیم با صرفه جویی در مصرف انرژی (کاهش میزان مصرف انرژی در اثر عایق بودن در مقابل سرما و گرما) متأثر از استفاده از بتن سبک در ساخت می باشد.
شرکت بسکو یزد تولید کننده بلوک سبک clc می باشد که با اتکاء به پشتوانه علمی و تجربی کارشناسان و دارا بودن کارخانه مدرن و مجهز و توانایی تولید 000‚10 متر مکعب بتن سبک در سال، از ابتدای تأسیس کارنامه درخشانی در انجام پروژه های ارجاعی از خود بجای گذاشته است.

کاربرد بلوک سبکclc 

با بلوک های توپر به ابعاد دلخواه می توان تمامی کار تیغه بندی قسمت های جداکننده ساختمان را با استفاده از ملات و یا چسب بتن انجام داد . بااین نوع بلوک ها علاوه بر اینکه از سنگین کردن ساختمان جلوگیری می شود، عملیات حمل ونصب نیز خیلی سریع انجام گرفته ودستمزد کمتری هزینه می شود.
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره آب بندی بتن ، نحوه آب بندی بتن و قیمت آب بندی بتنبه وبسایت زیر مراجعه کنید
www.panahsaaz.com